دوربین مداربسته

دوربین مداربسته - دوربین مداربسته سامسونگ - دوربین مداربسته تحت شبکه - دوربین مداربسته بیسیم - دوربین مداربسته قیمت - دوربین مداربسته مخفی - دوربین مداربسته پاناسونیک - دوربین مداربسته دید در شب - دوربین مداربسته هایک ویژن

۲ مطلب در مهر ۱۳۹۶ ثبت شده است

آیا دوست دارید در بازار دوربین مداربسته موفق باشید؟

آیا دوست دارید در بازار دوربین مداربسته موفق باشید؟



فروشگاه دوربین مدار بسته


بازار دوربین‌های مداربسته تا 3 سال قبل یک بازار در حال رشد به شمار می‌رفت اما امروزه دوران رشد خود را پشت سرگذاشته و ثابت‌تر شده است می‌خواهیم با شما در رابطه با نحوه کار در بازار دوربین مداربسته بیشتر صحبت کنیم. چون تعداد افرادی که تازه وارد به این بازار می‌شوند متوقف نشده این موضوع رقابت را برای بسیاری از فعالان سخت کرده است.



رقابت بیشتر یعنی شرایط سخت تر

زمانی که در هر بازاری رقابت افزایش می‌یابد، به خودی خود عده‌ای از افراد فعال در این بازار کسب و کار خود را افزایش می‌دهند. تمرکز شما باید بر روی عملکردی مؤثرتر باشد تا بتوانید کسب و کار خود را در دوره سخت بازار حفظ کنید. عملکرد مؤثر اصول کلی خاصی دارد که در این مطلب در مورد چند روش آن صحبت می‌کنیم:


1 - دایره تخصصی کار خود را مشخص کنید:
یکی از اصول کلی فعالیت در هر کسب و کاری، اجرای تخصصی آن است. سعی کنید بازه فعالیت و محصولات خود را مشخص کنید و خارج از این بازه فعالیت نکنید. این یعنی مثلا مشخص کنید که تنها می‌خواهید در زمینه فروش محصول یا نصب آن فعالیت کنید. یا فقط بر روی دو برند مشخص از دوربین مداربسته کار می‌کنید. پریدن از شاخه ای به شاخه دیگر تمرکز شما را بر روی هدف اصلی از بین می‌برد و باعث می‌شود در نهایت منفعت پایینی از همه آنها به دست آورید. سعی کنید در بخش‌هایی فعالیت کنید که اطلاعات خوبی از آنها دارید و با مشکل کمتری در آن روبه رو هستید.



2 - بیشتر تلاش کنید:
طبیعتا در شرایط سخت بازار اولین گروهی که حذف می‌شوند افراد کم‌توان هستند. پس باید بیشتر کار کنید. بازارهای مدرن دیگر مبتنی بر حضور در مغازه نیستند. شما نمی‌توانید تنها با نشستن در مغازه و دفتر خود مشتری جدید به دست آورید. سعی کنید از تمام وقت‌های اضافه برای انجام فعالیت‌های تبلیغاتی، آموزشی و تحقیق بازار استفاده کنید.



3 - گستره کار خود را افزایش دهید:
تخصصی کار کردن به معنای کوچک بین بودن نیست. سعی کنید زمینه‌های تخصصی نزدیک اما متفاوتی در بازار داشته باشید. مثلا در کنار دوربین مداربسته بر روی دستگاه‌های دزدگیر، سیستم اعلام حریق و فعالیت‌های نزدیک دیگر هم کار کنید. زمینه‌های جدید را پیدا کرده و آنها را به صورت تخصصی یاد بگیرید تا بتوانید بیشتر و مؤثرتر پروژه بگیرید. در بسیاری از پروژه‌های امنیتی نیاز به انجام همزمان چند خدمات وجود دارد. سعی کنید مواردی را انتخاب کنید که به هم نزدیک و مرتبط باشند تا بتوانید برای یک مشتری چندین بار کار کنید.



4 - تبلیغات چندگانه داشته باشید:
سعی کنید تبلیغات را در یک زمینه محدود نکنید. روش‌های تبلیغات هم بازه زمانی و دوره تاثیر خاص خود را دارند. برخی روش‌ها فصلی هستند و برخی پر هزینه. برای گرفتن بیشترین نتیجه باید سعی کنید از روش‌های مختلف تبلیغاتی بهره‌ببرید.



5 - به بازارهای جدیدتر فکر کنید:
در طول فعالیت در زمینه دوربین مداربسته همیشه به بازارهای جدید هم فکر کنید. قرار نیست شما تمام عمر خود را در یک بازار فعالیت کنید. بازارهای جذاب و پرسود هر روز در حال ایجاد شدن هستند و افرادی در این بازارها برنده‌اند که سریع‌تر وارد آنها شده‌اند. در کنار فعالیت در زمینه دوربین مداربسته به بازارهای جدید دیگر مثل توریسم، ای‌تی، پوشاک و ... هم فکر کنید. با دیدن هر کسب و کار به شرایط و سود آن فکر کنید..

۱۴ مهر ۹۶ ، ۲۲:۱۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
کارشناس صفری

در دوربین مداربسته Smart Tracking یا تعقیب هوشمند اهداف چیست؟


در دوربین مداربسته Smart Tracking یا تعقیب هوشمند اهداف چیست؟

در دوربین مدار‌بسته Smart Tracking یا تعقیب هوشمند اهداف، تکنولوژی‌ای مبتنی بر پردازش تصویر است که در دوربین‌های گردان به کاربر کمک می‌کند از طریق دوربین اهداف مورد نظر خود را دنبال کند.


تعقیب هوشمند هدف



تعقیب هوشمند یا Smart Tracking چطور کار می کند؟

با استفاده از این تکنولوژی دوربین قادر است یک هدف را (از روش‌های مختلفی شناسایی می‌شود) مشخص کرده و آن را در طول بازه دید خود (که معمولا بسیار وسیع است) دنبال کند. این قابلیت به شما این امکان را می‌دهد که دوربین را در محلی قرار دهید و بدون دغدغه بتوانید روند جابه‌جایی افراد را تعقیب کنید. قابلیت تعقیب هوشمند به ویژه برای ورودی‌هایی که حساسیت بالایی دارند و تعداد افراد وارد شوند به آنها کم است بسیار موثر است.




تعقیب هوشمند هدف



تعقیب هوشمند چه فایده‌ای دارد؟

یکی از بزرگترین نقاط ضعف دوربین‌های مداربسته گردان این است که آنها با وجود امکان چرخش در جهت‌های متفاوت در یک لحظه می‌توانند یک محل یا هدف را نشان دهند. این موضوع باعث می‌شود نتوان به صورت موثر از آنها برای پوشش دادن یک محیط وسیع استفاده کرد، مگر اینکه دوربین دارای یک اپراتور همیشگی باشد.

دوربین‌های دارای این تکنولوژی چطور اهداف را شناسایی می‌کنند؟


روش‌های شناسایی اهداف برای این قابلیت بسیار متفاوت است و با پیشرفت علم پردازش تصویر هر روز در حال افزایش هستند. در حال حاضر از روش‌های زیر برای شناسایی هدف استفاده می‌شود:

   -دستی(Manual): در این حالت شما به صورت دستی یک هدف را برای دوربین مشخص می‌کنید و دوربین به طور خودکار در بازه دید خود آن را دنبال می‌کند.

   -فعال شدن با ورود یا خروج از یک ناحیه(Region entrance/exiting trigger): در این حالت شما یک ناحیه مجازی را برای دوربین تعریف می‌کنید. بسته تنظیمات شما با وارد شدن یا خارج شدن چیزی به این منطقه، دوربین آن را به صورت هدف دنبال خواهد کرد.


    -توجه به بار بدون صاحب(Unattended baggage trigger): در این حالت دوربین می‌تواند بارهایی که برای مدتی مشخص بدون صاحب در یک محل عمومی رها شده‌اند را شناسایی کرده و آنها را به طور دقیق در تصویر نشان دهد (روی آنها زوم کند) از این قابلیت معمولا برای محیط‌های عمومی شلوغ مثل فرودگاه‌ها با هدف شناسایی عوامل احتمالی خرابکاری یا بمب‌گذاری استفاده می‌شود.


    -فعال شدن با عبور از خط(Line crossing trigger): در این حالت شما خطی فرضی را برای دوربین مشخص می‌کنید، با عبور هر هدف متحرک از این خط، دوربین به صورت خودکار در بازه دید خود آن را دنبال می‌کند.



تعقیب هوشمند هدف


  -توجه به حذف شیء(Object removal trigge): در این حالت دوربین می‌تواند حذف یک شیء ثابت در محیط را نشان دهد. از این قابلیت برای محیط‌هایی که دارای اشیاء حساس و ثابت هستند مثل موزه‌ها استفاده می‌شود. در صورتیکه یکی از اشیا محل حذف شود دوربین حذف آن را نشان می‌دهد.
با توجه به ساختار تعقیب هوشمند استفاده از این قابلیت تنها برای دوربین های مداربسته گردان قابل انجام است.



بازار رو به رشد قابلیت‌های هوشمند


با توجه به حرکت بازار به نظر می‌رسد شرکت‌های بزرگ سازنده سیستم‌های حفاظتی در حال سرمایه‌گذاری بر روی ایجاد قابلیت‌های هوشمند به منظور بهبود عملکرد حفاظتی نظارتی دوربین‌‌های مداربسته هستند. این قابلیت‌ها به کاربر کمک می‌کند تا با گذاشتن زمان و نیروی انسانی کمتر بتواند اهداف خود را شناسایی کند.

۱۴ مهر ۹۶ ، ۲۰:۴۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
کارشناس صفری